Hoe versterkt CASE het merk heideweek

CASE houdt wel van een feestje. En van lokale initiatieven. CASE zorgt als Gold-sponsor al 40 jaar voor een steady paarse uitstraling van het mooiste evenement van Ede en omstreken: Heideweek. Dit jaar bouwden we aan versterking van het merk en op basis van de kernwaarden van Heideweek rolde CASE een gloednieuwe huisstijl uit.

Heideweek versterkt saamhorigheid en geeft een mooi netwerk en veel gezelligheid.

Waarom doen we dit? Als echt Edes bedrijf zijn we trots op ons dorp. Daar doen we graag iets voor terug. Ons Gold-sponsorschap past daarbij. Het is fijn om de grote betrokkenheid van veel Edese ondernemers bij dit feest te merken. Heideweek versterkt saamhorigheid en geeft een mooi netwerk en veel gezelligheid.

Bij alle sponsoren proef je de sterke wil om er samen voor te gaan: een gevarieerde feestweek neerzetten voor iedereen. CASE zorgt met liefde voor alle creatieve uitingen. Met als kers op de paarse taart: een sterk Heideweekmerk.

Terug naar de basis: identiteit, kernwaarden en ambities

Het bestuur van Heideweek wil een toekomstbestendige huisstijl. Want Heideweek is er nu en later. CASE ging met het bestuur terug naar de basis: identiteit, kernwaarden en ambities. Dat is steeds onze aanpak!

Hoe je kernwaarden plezier, verbindend, samen, veelzijdig en laagdrempelig vervolgens terug laat komen in grafische basiselementen? Uiteraard mét feestelijk kleurenpalet waardoor je eindeloos kunt variëren. Fris, eigentijds en kleurrijk. Laat dat maar aan senior designer Wouter over.

Toekomstbestendige huisstijl

Het resultaat mag er zijn: een dynamische en gebruiksvriendelijke huisstijl waarmee elke Heideweekpartner uit de voeten kan. Inclusief brandbook dat alle visuele uitingen en toepassingen helder beschrijft. Dat is nog eens Mooi Meer Impact. En er is meer…

Let’s celebrate HDWK!

‘There’s a party goin’ on right here. A celebration to last throughout the years! So bring your good times and your laughter too…. we gonna celebrate your party with you!’

Raad je het al? Het jaarthema van Heideweek is Let’s Celebrate HDWK. Een feestje mét themalogo. Uit de koker van Wouter natuurlijk.

CASE gaat los

Wat begon bij een nieuwe huisstijl, vertaalde CASE door naar offline en online uitingen. Zoals een stramien voor social media en elementen voor de website. Je kunt het zo gek niet bedenken of CASE heeft het gedesigned. Van flyers tot VIP-bandjes, van vlaggen, programmaboekjes en banieren tot banners, posters, shirts en spandoeken in alle soorten en maten. Met als klap op de paarse vuurpijl de signing van het sponsor-dek én het podium op het Kuiperplein.  

Heb jij genoten van HDWK en ons opgeleverde werk? Wij zeker! CASE ging letterlijk los tijdens de openingsavond. Celebrate good times, come on!

Vind je dit een interessant onderwerp en wil je eens sparren met CASE over de mogelijkheden voor jouw organisatie?