Nieuwe website Norschoten

Verder bouwen aan een sterk zorg- en werkgeversmerk en het verschil maken in de ouderenzorg. Dat wil zorgorganisatie Norschoten. Zowel intern als extern. Trots en dankbaar zijn we dat Norschoten ons na de branding en positionering nog veel meer toevertrouwde. CASE werd strategisch partner voor marketing en communicatie!

Karin Breuker, bestuurder Zorgorganisatie Norschoten

“Sterk op de kaart staan. Als zorgorganisatie én als werkgever. Hoe laat je zien dat je werkt vanuit een christelijke identiteit van Hart tot Hart? Dat is niet eenvoudig. Met CASE slaagden we daarin.”

Uitdaging

De frisse wind waaide letterlijk en figuurlijk door de ouderenzorg en dat mocht zeker gezien worden. De doorvertaling van de maatschappelijke ambitie van Norschoten in een nieuwe website en tal van communicatiemiddelen en activiteiten werd een heerlijke samenwerking die veel energie gaf.

Kleurrijk, warm en betrokken. Merkbaar hart tot hart. Daar gingen we voor.
Bij een vernieuwde website horen niet alleen nieuwe teksten en geactualiseerde informatie over zorgaanbod, locaties en diensten. Ook nieuwe visuals mochten niet ontbreken.

Oplossing

In nauwe verbinding met de communicatieprofessionals van Norschoten legden we eerst de basis: een brandguide met alles erop en eraan: handvatten en praktische tools voor de nieuwe visuele stijl, tone of voice en tal van toepassingen. Online en offline, bijvoorbeeld in signing rondom de locaties. Dat was nog maar het begin. Er volgde zoveel meer. Samen werkten we aan een nieuwe website.

Actuele informatie haalden we op in de hele organisatie. Samen met de communicatieprofessionals van Norschoten uiteraard. Zij waren de spin in het web en CASE faciliteerde een zorgvuldige en efficiënte verwoording, organisatie en productie.

Zowel bij de casting, de productie en bij het faciliteren van fotoshoots voor de nieuwe corporate communicatie mochten we laten zien wat CASE allemaal in huis heeft. Letterlijk. Want de shoot vond plaats op onze unieke locatie. De perfecte match!

Resultaat

En het resultaat? Dat mag er zijn. Norschoten onderscheidt zich van andere zorgorganisaties en werkgevers met een eigen en eigentijdse uitstraling. Tegelijk merk je aan alles hoe deze organisatie open staat voor samenwerking en verbinding in de regio.

Authentieke uitstraling

Cliënten, nieuwe medewerkers en vakantiekrachten. Iedereen kan zich herkennen in de gezichten op de nieuwe website van Norschoten. Met een mix van eigen medewerkers en acteurs creëren we een authentieke uitstraling voor Norschoten.

De beste faciliteiten

Fotografie, styling, visagie, elk detail kreeg de juiste aandacht in de creatieve broedplaats van CASE. We zijn blij dat onze locatie de beste faciliteiten biedt voor fotoshoots in de meest creatieve settings.

Haarscherp op het scherm

Het lijkt zo gewoon, maar we testen alle websites die we maken op verschillende formaten. Zodat je relaties en toekomstige klanten jouw informatie en boodschap steeds haarscherp op het scherm krijgen.

Vind je dit een interessant onderwerp en wil je eens sparren met CASE over de mogelijkheden voor jouw organisatie?