Website vol prachtige showcases en spetterend jubileumevent voor ITN Techniek
“Techniek vinden wij machtig mooi. Want techniek maakt letterlijk en figuurlijk ruimte voor de mens en zijn relaties. Daarom werken wij met vernieuwde technieken aan echte verbindingen. In mooie werktuigbouwkundige en elektrotechnische projecten.” Zo helder positioneert ITN Techniek uit Ede zich op de nieuwe website. Met CASE.
“De samenwerking met CASE hebben we ervaren als inspirerend en doelgericht.”
CASE versterkte voor ITN de merkpositionering, interviewde medewerkers, ontwikkelde de website én verzorgde het dagvoorzitterschap tijdens het jubileumevenement van ITN.
Uitdaging
We gaan ons jubileum vieren. Vernieuw onze website en help ons om klanten én potentiële medewerkers sneller te vertellen wie we zijn en waarom het zo fijn is om met ons samen te werken. Met dit verzoek kwam ITN bij CASE.
Aanpak
Met impactsessies en gesprekken met medewerkers over hun mooiste technische projecten kreeg het merk van ITN steeds meer overtuigingskracht, warmte en persoonlijkheid. Ook de proposities van ITN voor de zakelijke markt kwamen prominenter naar voren: ontwerpen, realiseren en ontzorgen met elektrotechniek, werktuigbouwkunde, beveiliging, inspecties en technisch beheer.
CASE vertaalde de opbrengst uit deze sessies door naar mooie en effectieve communicatiemiddelen. We ontwierpen en bouwden de nieuwe website, ontwikkelden een jubileumlogo en dachten strategisch mee over een jubileumevenement voor medewerkers en relaties.
Resultaat
Met een totaal vernieuwde website vol prachtige showcases en inspirerende verhalen pakt ITN uit. Als betrouwbare en service gerichte partner op de zakelijke markt én als sterk merk in de markt van techniek. Het jubileumevenement was een doorslaand succes. Medewerkers en relaties van ITN kijken nu al uit naar het volgende kroonjaar.
“De samenwerking met CASE hebben we ervaren als inspirerend en doelgericht. Dankzij de strategische adviezen van Helen van den Oever en het team van CASE, gecombineerd met hun expertise in webdesign, copywriting en online marketing, hebben we onze boodschap en uitstraling sterk kunnen aanscherpen. Het jubileumlogo op onze bedrijfswagens is een dagelijks zichtbare herinnering aan een samenwerking waarin kwaliteit en creativiteit samenkwamen. Het jubileumevenement heeft niet alleen ons team, maar ook onze relaties met trots vervuld. CASE heeft ons op alle fronten verrast en versterkt.” – Jeroen van Schaijk, directeur, ITN Techniek
Vind je dit een interessant onderwerp en wil je eens sparren met CASE over de mogelijkheden voor jouw organisatie?