CASE

W&G Brinkhorst

Marktleiders voor de professionele keuken

“Hoe herkent iedere klant zich optimaal in ons merk?”

Uitdaging

“Onze klantengroep is breed, ons nieuwe assortiment nog breder. Denk met ons mee over een krachtige positionering bij foodprofessionals en de professionele keuken van horeca, zorg en groothandel.”
Met deze vraag komt W&G Brinkhorst bij CASE. Als marktleider en expert in
kip, wild, vlees en gevogelte focust dit familiebedrijf op een ambachtelijk profiel. Met een fijne neus voor de nieuwste trends.

W&G Brinkhorst

Oplossing

CASE introduceert het marketingconcept van endorsed branding en ontwikkelt de labels RAW, FRESH en PURE vanuit het stevige moedermerk W&G Brinkhorst. Lang verhaal kort: een strakke huisstijl en de juiste instrumenten verbinden marketing met sales. Op deze solide basis kan W&G Brinkhorst iedereen in de klantengroepen aanspreken in de eigen taal. Retailers, inkopers in de zorgsector èn chefkoks van kwaliteitsrestaurants beschikken daarmee direct over de juiste informatie.

Resultaat

CASE zorgt voor een consistente lijn in tekst en in beeld. In print en online. Met een indrukwekkende beurspresentatie op de Horecava zet W&G Brinkhorst zichzelf opnieuw krachtig op de kaart.
Online en offline sluiten de communicatiemiddelen naadloos aan. Van flyers en autobedrukking tot en met de website, alles ademt uit waar het bedrijf voor staat. Iedereen in de klantengroepen herkent zichzelf meteen en weet de weg in het assortiment. Klanten onderstrepen hun waardering voor de stoere en volwassen uitstraling èn voor de kwaliteit die zij al jaren proeven. De nieuwe uitstraling is een marktleider waardig. W&G Brinkhorst is klaar voor de toekomst.